Питання та відповіді

Інформація про товари

1. Чи можу я змінити чи зробити свій напис?

Ми робимо абсолютно будь-які написи на нашому одязі. І якщо це ім'я, то зробимо саме ваше. Обов'язково вкажіть потрібне ім'я у коментарях саме так, як воно має бути написане.

Важливо перевірити правильність написання, тому що ми не вносимо зміни і не виправляємо написи. Ви можете вибрати, якою мовою буде напис, якщо це передбачено у товарі

2. Яка якість одягу?

Ми виробник і використовуємо натуральні тканини, в яких вашим крихтам буде комфортно та затишно. Ми тестуємо усі новинки, гарантуємо якість товару кожному покупцю.

3. Як зрозуміти, що входити у вказану вартість?

Товар максимально відповідає своїй назві. Наприклад, якщо товар називається боді, то ціна вказана за боді, якщо комбінезон - тільки за комбінезон. Якщо ціну входить кілька позицій, то товар називається відповідно " набір " чи " комплект " , також у описах таких товарів обов'язково зазначено, що саме входить у цей комплект.

Зверніть увагу, що у разі коли ціна вказана за одну одиницю – інші товари на фото є прикладом доповнення образу та придбати їх можна додатково, додавши до кошику із супутніх товарів.

Будь ласка, уважно ознайомтеся з описами товарів перед їх придбанням.

4. Чому так дорого?

Зверніть увагу, що при покупці товарів у нашому магазині ви купуєте не просто одяг, це річ, зроблена спеціально для вас на замовлення!

Ви самі створюєте дизайн вибираєте колір напису, якою вона буде мовою, на одяг наноситься ваше ім'я і ви отримуєте ексклюзивний продукт виготовлений саме для ВАС!

Над створенням вашого неповторного замовлення працює ціла команда – дизайнер малює макет, у цеху виготовляють напис, перевіряють правильність комплектації та відсутність помилок. З любов'ю кожне замовлення упаковується та відправляється до покупця.

Також ми гарантуємо якість нашого товару, для нашого одягу використовуємо лише натуральні тканини, які забезпечать комфорт вашим діткам.

Якщо ви шукаєте одяг на кожен день, то вам сподобається наша нова лінійка базового одягу з максимально вигідними цінами  БАЗОВИЙ ОДЯГ

4. Чи тримається напис?

Звісно) ми не друкуємо і не клеїмо картинки.

Наші принти - це сертифікована плівка, з якої плотер вирізує напис і за допомогою термопреса вплавляється в тканину. Її неможливо прибрати чи відклеїти. Витримує 50-70 прань, можна прати в машинці та прасувати. Написи з блискітками (гліттер) не обсипаються і залишаються на одязі.

5. Які гарантії, що я отримаю своє замовлення?

Наявність он-лайн сайту з величезним асортиментом – це вже гарантія того, що магазин є реальним.

Утримувати та розвивати сайт, на якому хочеться здійснювати покупки – набагато затратніше, ніж отримати кошти та не надсилати замовлення покупцям.

Ви можете перейти в наш профіль інстаграм  (HAPPYKIDS_SHOP_UA) та побачити, що всі фото в нашому профілі реальні, їх нам надсилають вдячні клієнти! Нас рекомендують безліч людей, які неодноразово робили замовлення у нашому магазині та відзначили нас на фото.

Ми цінуємо свою репутацію та гарантуємо доставку товару.

 

Оформлення замовлення

1. Де оформити замовлення?

Замовлення можна оформити на нашому сайті ПЕРЕЙТИ

Вибирайте товари, що вас цікавлять, додавайте їх в кошик і легко робіть покупки! Наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб уточнити всі деталі.

2. Чи можу я сплатити замовлення при отриманні?

Всі написи на одяг ми наносимо індивідуально для кожного клієнта, тому накладений платіж можливий лише за умови передоплати 50% від повної вартості замовлення.

Мінімальна передплата 200грн допускається для товарів без написів. Зверніть увагу, що у разі відмови від отримання посилки передплата не повертається.

3. Як сплатити замовлення?

Ми пропонуємо кілька варіантів оплати замовлення.

  • LiqPay - система швидких онлайн оплат.

Ви можете миттєво здійснити оплату з будь-якої банківської картки, без комісій. Оплати проходять через фінансову установу LiqPay, яка проводить жорсткий відбір партнерів і це є вашою гарантією безпеки при 100% передоплаті замовлень онлайн.

  • Повна плата за реквізитами.

Після оформлення замовлення ви отримаєте реквізити, на які можна внести оплату. Також найближчим часом зв'яжеться з вами наш менеджер для уточнення всіх деталей.

Якщо ви не внесли оплату відразу, ми відправимо реквізити в зручний вам месенджер.

Оплату можна зробити на зручний вам рахунок.

Якщо у Вас немає картки, можна переказати гроші через термінал або відділення банку. Після оплати повідомте нам, будь ласка, за телефоном +380953973334 час оплати та платника.

  • Оплата при передоплаті.

Всі написи на одяг ми наносимо індивідуально для кожного клієнта, тому накладений платіж можливий лише за умови передоплати 50% від повної вартості замовлення. Мінімальна передплата 200грн допускається для товарів без написів.

Зверніть увагу, що у разі відмови від отримання посилки передплата не повертається.

Оплату можна зробити на зручний вам рахунок. Якщо у Вас немає картки, можна переказати гроші через термінал або відділення банку. Після оплати повідомте нам, будь ласка, за телефоном +380953973334 час оплати та платника.



4. Чи можу я скасувати замовлення?

Ви можете скасувати оплачене замовлення на ранньому етапі його створення.

У зв'язку з швидкою обробкою замовлень скасування оплаченого замовлення можна зробити протягом однієї години після його оплати.

Передзвоніть нашому менеджеру в робочий час (з 9.00 до 20.00) за телефоном +380953973334 повідомте свій номер замовлення для скасування. Повернення коштів буде здійснено на надані вами реквізити протягом 7 робочих днів.

5. Чи можу я вносити зміни на замовлення?

Ви можете змінити оплачене замовлення на ранньому етапі його створення.

У зв'язку з швидкою обробкою замовлень скасування оплаченого замовлення можна зробити протягом однієї години після його оплати.

Зв'яжіться з нашим менеджером в робочий час (з 9.00 до 20.00) за телефоном +380953973334 повідомте свій номер замовлення та що саме хочете змінити. Якщо на момент вашого дзвінка або повідомлення замовлення не буде передано на комплектацію, ми внесемо всі бажані зміни до вашого замовлення.

Відправка та доставка

1. Якими службами доставки можна отримати замовлення?

Доставка здійснюється транспортною компанією Нова пошта - надійним та швидким перевізником, що має представництва по всій Україні. Термін доставки посилки 1-3 після надсилання. Надсилання посилок з м. Дніпро.

2. Коли ви надішлете посилку?

Посилання відправляється протягом 1-3 робочих днів після оплати.

Весь одяг в наявності, якщо на ньому є напис, він наноситься на замовлення для кожного клієнта. Для цього потрібен час - дизайнер підготує макет вашого напису, на виробництві напис нанесуть принт на одяг та відправлять замовлення у вказані вище терміни.

Відправлення здійснюється кожного дні у час коли готові всі замовлення попередніх днів. Замовлення не надсилається в день його оформлення.

3. Скільки коштує доставка?

Ціна доставки залежить від населеного пункту одержувача, ваги посилки, способу одержання. Мінімальна вартість доставки на відділення 70-95грн., доставки за адресою 90-105грн.

4. Чи можу я змінити адресу доставки?

Ви можете змінити адресу доставки оплачене замовлення на ранньому етапі його створення. У зв'язку з швидкою обробкою замовлень, заміну адреси доставки оплаченого замовлення можна зробити протягом однієї години після оплати.

Зв'яжіться з нашим менеджером в робочий час (з 9.00 до 18.00) за телефоном +380953973334 повідомте свій номер замовлення та що саме хочете змінити.

5. Як я дізнаюся, що моє замовлення надіслано?

Обмін та повернення

1. Чи можу я повернути чи обміняти товар?

Обміняти можна товари, які не були виготовлені спеціально для вас на замовлення. Це можуть бути лише товари без написів. Термін обміну та повернення товарів 14 днів з моменту отримання товару.

Повернення товарів з написами можливе у разі нашої помилки або шлюбу виробу. А саме:

  • якщо виріб не відповідає кольору та розміру, вказаним вами у замовленні
  • якщо допущена граматична помилка в тексті або колір напису відрізняється від того, що вказано
  • якщо на виробі є шлюб (плями, затяжки на полотні, несправність кнопок або блискавок, погано тримається принт).

2. Що необхідно для оформлення повернення/обміну товару?

Переконайтеся, що товар, який ви збираєтеся повернути в такому ж стані, в якому він був отриманий (відсутні сліди шкарпетки, є непошкоджені бирки та упаковка). Зв'яжіться з нашим менеджером у робочий час (з 9.00 до 18.00) за телефоном +380953973334 і він повідомить вам дані для повернення товару.

3. Хто оплачує повернення товару?

Транспортні витрати оплачує покупець. Продавець оплачує доставку лише у разі повернення/обміну товару з помилкою чи шлюбом.

4. Що робити, якщо мені прийшов бракований/не той товар?

Зв'яжіться з нашим менеджером у робочий час (з 9.00 до 18.00) за телефоном +380953973334 повідомте про виявлену помилку чи шлюб. Надайте фотографії. Ми обов'язково розберемося з причиною помилки та відправимо вам натомість інший товар за наш рахунок.

5. Коли я отримаю гроші за товар?

Повернення коштів буде здійснено на надані вами реквізити протягом 7 робочих днів.