Умови обміну та повернення товарів у магазині HappyKids

Обмін та повернення

Ми сумлінно працюємо і відповідально ставимось до кожного замовлення, адже бережемо свою репутацію та цінуємо кожного клієнта.

В своїй роботі Happykids керуємося діючим законодавством України, в тому числі Законом України "Про захист прав споживачів" та Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

Згідно законодавства, до товарів, які не підлягають обміну та поверненню відносяться:

  • товари для новонароджених (натільна та постільна білизна), пелюшки і тд
  • панчішно-шкарпеткові вироби.
  • дитячі іграшки м’які.

Щоб уникнути непорозумінь, радимо ретельно підходити до вибору розміру одягу для діток, так як більшість наших не підлягає обміну або поверненню.

Зверніть увагу - більшість товарів, нашого магазину "HappyKids", підпадають під категорію товару з індивідуально визначеними властивостями. Це товари на який нанесено будь-який індивідуальний принт свого дизайну. Кожен виріб ми виготовляємо особисто для кожного клієнта тому нікому іншому він не підійде.

Ми слідкуємо за якістю товару, перед відправкою товар проходить декілька стадій перевірки на наявність браку. Але якщо ж ви все ж виявили його, ми обовязково зробимо обмін або повернемо кошти.

Повернення товарів з написами можливе у разі нашої помилки або браку виробу, а саме:

  • якщо виріб не відповідає кольору та розміру, вказаним вами в замовленні
  • якщо допущена граматична помилка в тексті або колір напису відрізняється від того, що вказано в замовлення
  • якщо на виробі є брак (плями, затяжки на полотні, несправність кнопок або застібок, погано тримається принт).

Обміняти можна товари, які не були виготовлені спеціально для вас на замовлення. Це можуть бути лише товари без написів. Термін обміну та повернення товарів 14 днів з моменту отримання товару.

Для оформлення повернення/обміну товару:

  • Переконайтеся, що товар, який ви збираєтеся повернути в такому ж стані, в якому він був отриманий (відсутні сліди вживання, непошкоджені бірки та упаковка).
  • Зв'яжіться з нашим менеджером у робочий час (з 9.00 до 18.00) за телефоном +380953973334 повідомте про виявлену помилку чи брак. Надайте фотографії. Ми обов'язково розберемося з причиною помилки та відправимо вам інший товар за наш рахунок.

Транспортні витрати оплачує покупець. Продавець оплачує доставку лише у разі повернення/обміну товару з помилкою чи браком

Відправка коштів при поверненні товару здійсненюється на надані вами реквізити протягом 7 робочих днів.